Blog Archive

Monday, December 24, 2012

cerita orang gila

cerita 1. seorang gila di wad sakit gila telah bergantung di atas sebatang tiang bendera
 datang lah atendan wad : " ko turun sekang,kalau tak saya panggil polis"
 orang gila : panggillah,ada aku kesah lalu
datanglah polis dan bomba untuk memujuk dia
 polis : turun sekarang sebelum aku tangkap kau
orang gila : aku kat atas ni mcm mane ko nak tangkap hahaha gelak kuat orang gila tersebut
 bomba : turun sebelum saya potong tiang ni
org gila : nanti aku mati,kompem ko masuk penjara bomba oi BETUL GAK
 Lalu atendan wad memanggil ahmad si orang gila
 ahmad : turun kau sebelum aku potong tiang ni

org gila itu terus turun tanpa berkata apa-apa. sesampai di bawah,dia menggigil ketakutan lalu atendan wad bertanya kepada die .

 A.W : kennapa org lain suruh turun ko tanak turun,tapi dia dtg terus ko turun?
org gila : gila kau,ahmad tu gila,kalau dia cakap mesti dia buat kesian

No comments: